Doku blog


2014.08.25: A reklámadóból tervezett bevétel bontása

2018. augusztus 25. - doku.blog.hu

A 2014-ben bevezetett reklámadóból tervezett bevétel befizetőnkénti bontásban (millió forint). 5171: RTL Klub, 1393: TV2, 453: Sanoma Media.

Tovább

2012.11.02: MTVA vs. Éhségsztrájk a tisztességes közmédiáért

2012 november 2-án az óbudai tévészékház előtt tüntetők sátrait, holmiját a tévészékház előtti területről biztonsági őrök hordták el. Az eseményekre egészen másképpen emlékszik Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója és a tüntetők. Az alábbiakban az MTVA levelét…

Tovább

2012.04.08: Mi történt Auth Madgával?

Vajon mi történt Auth Magdával négy évvel ezelőtt a Kossuth Rádióban? Enyhén szólva érdekes hangulatban lehetett 2012 április 8-án reggel. A választ ma sem tudjuk, a ciki részt pedig már aznap eltüntették a Kossuth Rádió hangtárából. A hivatalos közlés szerint rosszul…

Tovább

2012.04.06: Orbán kurta válaszai a Washington Post-nak

2012 április 6-án jelent meg a The Washington Postban az az interjú, amelyben Orbán Viktor igencsak kurta válaszokat adott az őt több ponton is megfogni igyekvő riporternek. Virágzik a gazdaság, és a kijelölt személyekkel is minden rendben van - tudtuk meg az interjúból, amelyet a…

Tovább

2011.12.19: A kiherélt alkotmánybíróság médiapolitikai ítélete

Az új médiatörvény ügyében egy sor indítvány érkezett az Alkotmánybírósághoz - pedig ez már a megcsonkított jogkörű Alkotmánybíróság volt. Kifogásolták, hogy olyan jogsértések esetén is felléphet a médiahatóság, amelyek bírósági úton is rendezhetők. Hogy túl…

Tovább

2011.01.06: Orbán cikke a Financial Timesban

2011 január hatodikán Orbán Viktor cikke jelent meg a világ legjelentősebb pénzügyi lapja, a Financial Times hasábjain. "Magyarország kritikusai túl gyorsan ítélnek" - ez volt a cikk címe (Hungary's critics are too quick to judge). A cikket a blog saját fordításban közli magyar…

Tovább