Doku blog

Doku blog

2013.05.14: 4 éve rúgták ki Szebeni Istvánt a Magyar Televíziótól

2017. május 14. - doku.blog.hu

Szebeni István 2013 januárjában került a Magyar Televízióhoz. Májusban már ki is rúgták. Miért? Egy rossz szó is elég volt. Videó és búcsúlevél.




Szebeni búcsúlevelét Vujity Tvrtko tette közzé másnap Facebook-oldalán: "Kiment a kezemből a lábamból az erő. Egy hete keresem a válaszokat, amelyek nincsenek. Hibáztam, de nem vétkeztem. Megkaptam a felmondásomat, május 15-től, azonnali hatállyal.

Aki ismer, pontosan tudja, hogy a fél nyolcas híradó volt az álmom. 2013. január 7-én vezethettem először, még az adásmenetet is hazahoztam, megőriztem. Hihetetlen, hogy egy csapásra minden összeomlott. Viszont egy dolgot senki nem vehet el tőlem. ÖNÖKET. TITEKET.

Nem tudom, hogyan köszönjem meg mindazt a temérdek, megszámlálhatatlan sok jót, támogatást, biztató szavakat, érintéseket, öleléseket, tekinteteket, amelyeket kaptam.

Ezért írom ezt a levelet Tvrtkon keresztül. Talán így elérhetek mindenkihez. KÖSZÖNÖM. Köszönöm a kollégáimnak, innen és más csatornákról, köszönöm a nézőknek, rádióhallgatóknak, határainkon belül és túl!!! Köszönöm a szeretteimnek, a barátaimnak. Csodálatosak vagytok!

Szebeni Pisti"
források:
https://www.youtube.com/watch?v=Q0LPSoNrkSw
http://www.hir24.hu/szines/2013/05/22/szebeni-istvan-bucsulevele/

A bejegyzés trackback címe:

https://doku.blog.hu/api/trackback/id/tr915314303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása