Doku blog

Doku blog

2013.09.07: Így nehéz értelmes vitát folytatni

2017. szeptember 07. - doku.blog.hu

No comment.


"Ha tegyük föl (a példa kedvéért) szimpatizálok a baloldali pártok célkitűzéseinek jogosságával, mi több támogatom – akár szavazatommal is - ezen szervezetek küzdelmeit, akkor a jobboldali fanok szemében mindjárt proli vagyok. Függetlenül attól, hogy felmenőim és én magam is történetesen értelmiségiek vagyunk (szellemi munkát végezve), illetve, hogy soha senki nem volt a családunkban munkás, és szerencsések vagyunk, mert nem tartozunk a legszegényebb rétegek közé sem. Ha a baloldali pártok között kiemelem a szocikat, és akár egyetlen elismerő szót is ejtek az MSZP –ről, akkor rohadt kommunista - bolsevik vagyok, aki csak megdögölni jó. Ha mindezt tetézve kritizálni merem Orbánékat, akkor természetesen hazaáruló, marxista szemét vagyok. Ha felemelem a szavam az antiszemitizmus ellen, akkor mocskos zsidó kozmopolita vagyok, annak dacára, hogy egész családom 40 generációra visszamenőleg magyar, és évszázadok óta katolikus keresztény vallású. Ha nemtetszésemnek adok hangot, amikor hivatalos, állami emberek buziznak a médiában, akkor buzi-bérenc vagyok, annak dacára, hogy 15 éve élek boldog házasságban, két gyereket nevelve. Ha visszautasítom a cigányok folyamatos becsmérlését és azt a terjedő szokást, hogy általánosságban minősítsék őket a Bayer Zsolt színvonalú emberek, akkor büdös cigány vagyok, annak dacára, hogy családunkban soha nem fordultak elő romák. Ha nem tűröm, hogy az orbánista fidesznyikek selejtnek minősítsék a rokkantakat, akkor hülye kripli vagyok. Ha felemelem szavam, amiért a közmunkások kiszolgáltatott helyzetével visszaél a kormányzat, és a munkanélküliségi adatok meghamisítására használja őket, akkor csaló hazug vagyok, aki direkt aláássa a kormány hitelét. Ha felhívom a figyelmet az igazságtalan törvényekre, a megosztásra, a lakosság jogainak fokozódó csökkentésére, és a Fidesz vezetők mutyizására, akkor nemzetidegen libsi disznó vagyok, annak ellenére, hogy soha életemben nem szavaztam liberális pártokra, és nem voltam az SZDSZ tagja. Ha bárhol ki merem mondani, hogy a magyar gazdaság folyamatosan romlik, és a Fidesz vezetés rossz döntésekkel irányítja a gazdasági – pénzügyi tárcákat, akkor pánikkeltő rohadék vagyok, aki negatív hangulatot gerjesztve, tovább rontja a helyzetet."



Forrás:
http://democrat.blog.hu/2013/09/07/a_jobboldal_szinvonala_inkabb_hagyjuk


A bejegyzés trackback címe:

https://doku.blog.hu/api/trackback/id/tr245503071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása